page_banner1

Nantu à noi

Nantu à noi

Shanghai Huanmai Machinery Technology Co., Ltd. hè statu stabilitu in u 2001 è hè situatu in a cità più grande di Cina.

3 (2)

Shanghai Huanmai Machinery Technology Co., Ltd hè una sucietà chì si focalizeghja nantu à l'affari di rimorchi alimentari, camioni alimentari è apparecchi di cucina cunnessi chì utilizanu in prudutti di cuncepimentu alimentari mobili. , principalmente da l'Europa, l'America di u Nordu, l'Asia, l'Oceania è u Mediu Oriente.Frà elli, avemu distributori di successu in Francia, Regnu Unitu, Germania, Spagna, Stati Uniti, Canada è Giappone, chì ci aiutanu à espansione a nostra attività è furnisce servizii megliu à i clienti in u mondu sanu. , rimorchi alimentari in fibra di vetro è rimorchi alimentari box square sparte assai bona reputazione in u mondu sanu.

3

À u listessu tempu, investimu un percentinu raghjone di u nostru prufittu in R&D ogni annu, per circà una qualità più alta, creendu un megliu disignu di l'ingegneria è ghjunghje à un megliu rendimentu di costu.Semu sempre attaccà à l'intenzione originale, battendu duramente per offre megliu suluzioni di l'imprese alimentarii mobili, per e persone in ogni locu in u mondu, più faciule per ghjunghje à u so alimentu sanu è gode di una vita megliu. Attualmente hà u so propiu dipartimentu R & D, dipartimentu di cuncepimentu, dipartimentu di vendita. , è dipartimentu dopu-vendita.

2

U numeru tutale di l'impiegati supera i 200, è a fabbrica copre una superficie di 10.000 metri quadrati.Produce 500 rimorchi alimentari è camioni alimentari ogni mese.Hè una di e più grandi fabbriche di camion alimentari di rimorchi alimentari in Cina.Attualmente, i nostri camioni alimentari di rimorchi alimentari sò principalmente esportati in 120 paesi in u mondu cum'è i Stati Uniti, l'Europa, l'Australia, è rispondenu à i standard di diversi paesi.Attualmente, avemu servutu più di 15 000 clienti è cumpagnie.Inoltre, i distributori di diversi paesi cooperanu cun noi.A nostra cumpagnia hà ottenutu certificati CE, ISO, è hà 12 marchi è 20 brevetti.